Regulamin
Data Temat
2014-04-11 05:44 a ja czytam od poczatku watek, tez jestem w ciazy ostatnio o
2014-04-11 04:45 Będę próbowała ich (lekarzy) przekonać.
2014-04-11 03:46 mnie , ale to nie musi być prawda, jest tak:
2014-04-11 02:42 U nas pochmurno i rano było.......8 stopni.Gdzie to lato?
2014-04-11 01:43 U mnie juz nic sie nie zmieni, bo po prostu jestem juz za st
2014-04-11 00:23 Wiec ktos jakas poleci?
2014-04-10 22:55 * Wzmacnianie Naturalnych Paznokci Żelem - 40zł
2014-04-10 21:42 Magda Gruszka
2014-04-10 20:08 Lekarka ja badala i ogladala cialo i mowila, ze wszystko w p
2014-04-10 18:55 głodzić się, by uzyskać szybki, ale krótkotrwały efekt
2014-04-10 17:51 Nie mogą jej wywalić bo w kontrakcie tajnym ma,że wygra,n
2014-04-10 16:58 kurcze mi lekarz nic nie mówił o żadnych badaniach prenat
2014-04-10 15:58 Drugi raz juz niezauważalnie , z wytryskiem(pobieglam po ta
2014-04-10 15:10 WOOOOOOOOOOOOOOW, a co to jest Gryziel?
2014-04-10 14:23 mimiiibea:
2014-04-10 13:38 Możesz stosować śmietanę, ale najlepiej 22 lub 30%.
2014-04-10 12:50 pomalutku i zaczniesz chodzic, wszystko w swoim czasie no
2014-04-10 11:09 dlatego niech ktoś napisze ...
2014-04-10 10:22 pilinguj skórę Wieczorem rób piling całego ciała pod pr
2014-04-10 09:31 Aktualnie nosi aparat na nodze.
2014-04-10 08:39 Od czego powstaje torbiel...?
2014-04-10 07:35 4 rozmiary no no ..
2014-04-10 06:38 (....Rozjaśniaczem rozjaśniać napewno nie bede, nie chce
2014-04-10 05:28 oczywiscie zalezy od tego jak sie prowadzi zajecia...
2014-04-09 18:21 dodam, że chudnięcie nie pomaga...
2014-04-09 17:35 igm - ujemny
2014-04-09 16:49 cieplutko pozdrawiam
2014-04-09 15:59 hmmmm!!!
2014-04-09 15:10 W istopadzie ma poród.
2014-04-09 14:21 mam zamiar kupić orbitreka, chcę zejść z rozmiaru 46 do
2014-04-09 13:32 ale zaskocze was, widziałam jego statek, zostalam zaproszon
2014-04-09 06:49 dostalam stypendium z Sokratesa/Erasmusa.
2014-04-09 06:03 Więc czy możliwe jest żeby sie pomylił?
2014-04-09 05:16 A co do zespołu H.
2014-04-09 04:35 To nie jest ta piosenka.
2014-04-09 03:53 Wachlarz jakim dysponuje rynek jest przeogromny.
2014-04-09 03:10 ja sam widze, ze takie imie nosza glownie dziewczynki, ktory
2014-04-09 02:28 Ja wlasnie we wrzesniu ide na operacje usuniecia raczej cał
2014-04-09 01:46 a przede wszystkim nie ocenialabym narodowosci jedynie po je
2014-04-09 01:06 Wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu makijaży ślubnych
2014-04-09 00:25 Jest Niesamowity i bez żadnych wybielaczy ani amoniaku z Ja
2014-04-08 23:43 Najlepszym rozwiązaniem - złoty środek moim zdaniem- jest
2014-04-08 23:00 Użyj szczotki z miękkiego włosia końskiego lub świński
2014-04-08 22:19 zaczęłam się odchudzać, choć wcale nie miałam ku temu
2014-04-08 21:35 jedna seria dziennie (24 powtorzenia w kazdym cwiczeniu) zeb
2014-04-08 20:40 i czy trzymaja sie gorzej?
2014-04-08 19:56 Witam ponownie.
2014-04-08 18:51 To, ze nie pracujesz wcale nie znaczy, ze sie obijasz!
2014-04-08 17:47 mam tam kupon z Groupona a nistety jeszcze nie korzystalam z
2014-04-08 16:57 liczebniczka fajnie by bylo jakby to byl ten kawalek, juz go
2014-04-08 16:03 niech zgadne masz tez pewnie tzw.
2014-04-08 15:19 Pozdrawiam.
2014-04-08 14:40 Ryszarda Rynkowskiego
2014-04-08 13:56 ale teraz co sie pobawisz to twoje a pozniej zawsze mozna
2014-04-08 13:11 Jestem szczesliwa,wiele moich kolezanek takze i to nie sa Po
2014-04-08 11:42 Badania na nosicielstwo robi się raz na całe życie, chyba
2014-04-08 07:39 ok 11 zł, a super jakość i na dość długo starczają.
2014-04-08 03:42 I jak dla mnie nie jest to obrzydliwe czy poniżające.
2014-04-07 23:38 Polecam!
2014-04-07 19:38 Jestem po kolejnym zabiegu i nie mogę już doczekać się k
2014-04-07 07:48 szukam w internecie ale jakos nie bardzo mi to wychodzi...
2014-04-07 03:57 Natomiastregularnie kupuję krem oraz fluid Vichy w saszetk
2014-04-07 00:09 Jestem dzisiaj w dobrym humorze bo szefostwo oznajmilo mi, z
2014-04-06 20:16 tylko o religię...
2014-04-06 15:48 2 czesc ogladalam juz kilkanascie razy
2014-04-06 12:24 Jak ja mu mam wiezyc?
2014-04-06 08:44 Wszystko dla ludzi byle z umiarem
2014-04-06 05:02 Więc masz o niebo lepiej
2014-04-06 01:28 Jednak nie możecie UOGÓLNIAĆ bo najbardziej istotne jest
2014-04-05 22:02 Czy z takim wykształceniem można znaleźć dobrą pracę a
2014-04-05 18:35 Zaawansowany proces produkcji Evolence usuwa antygenową cz
2014-04-05 15:11 JAk taka kuracja nie pomoze, wtedy wykonuje sie serie badan
2014-04-05 12:31 ,dziewczyny ja pisałam na innym topiku bo ja tak samo zacz
2014-04-05 09:59 oprócz balkonu
2014-04-05 06:40 To mało, więc pocieszałam się że w takim razie szybko z
2014-04-05 03:35 Melduję się U mnie pada ale przelotnie
2014-04-05 00:37 zważe sie za dwa tygodnie i zobacze jak wiele brakuje mi do
2014-04-04 21:49 Hej,
2014-04-04 19:26 Witam
2014-04-04 16:36 ...Misha...
2014-04-04 13:51 to się odwal jak się nie znasz.
2014-04-04 10:26 Skąd to mogę wiedzieć tak samo może być zła na mnie za
2014-04-04 06:52 cześć dziewczynki
2014-04-04 02:18 Nawet nie wiedziałam że trzeba robić badania.
2014-04-03 21:22 A Tobie polecam gumkę jest lepszym zabezpieczeniem niż wyj
2014-03-27 11:55 Modeński -skąd ta wiara w chirurga?
2014-03-27 11:17 No krutkie niektóre sa superowe ale tez na Upał nie zaba
2014-03-27 10:47 Orteze mam na fundusz normalnie kosztuje 650zl ale jest refu
2014-03-27 10:18 Ja bylam z moim problemem u tego lekarza ktory mnie operowa
2014-03-27 09:49 Jakieś rady?
2014-03-27 09:14 Bez sensu.
2014-03-27 08:45 - Mam napuchnięte węzły chłonne przez co moja twarz wyd
2014-03-27 08:16 rosół domowy (bez makaronu).
2014-03-27 07:48 Teraz sama zaryzykuję.
2014-03-27 07:20 Forumwww.feelbeauty.eu/forum które daje wiedzę każdemu..
2014-03-27 06:52 www.doktorbart.pl
2014-03-27 06:23 Juz chyba latwiej by bylo do Anglii jechac...
2014-03-27 05:55 to ostatnie to mix ale zaj**isty od 1 do ost minuty
2014-03-27 05:24 Niemożliwe w Żywiec Trade?